Kategorie

3 KS SMC JUMBO 300 na prodej (cervená, oranžová, modrá)

Jedná se o moje expediční speciály. Všechno, co hoši z Taiwanu při výrobě zvorali je zde upraveno, vylepšeno, předěláno, zesíleno. Technicky v perfektním stavu, při zájmu trvám na kontrolní jízdě 30-40km, aby bylo vidět, že to nejsou žádný pastičky. Používám stroje pro daleké a náročné expedice, velká zátěž na nosiče atd. Stroje tudíž musí být extrémě spolehlivé a také jsou. Jediné co jim chybí a co potřebuji je redukce a 4x4. Takže musejí do světa. Čtyřkolka je např vhodná pro dalekou cestu Švédskem-Norskem za polární kruh, nebo různé výpravy po horských cestách Jugoslavie, Rumunsko, Alpy apod.  
Popisovat Jumbo 300 v základu je asi hloupost. Prostě Jumbo 300. Předělaný je brzdový systém, tlumiče Protlum, řemen pouze Bando nebo originál, některé mají tuning CVT, odstraněny všechny elektrické neduhy, zesílený závěs zadního nosiče + zcela přepracován zadní nosič, přídavné nosiče pro 2x 10litrů na benzín, vpředu zvětšená plocha nosiče + vodotěsné boxy, kyvná vidlice má maznici, jiná rolna řetězu, automatické mazání řetězu atd. Prostě všechno, co potřebujete, když chcete naložit ATV a jet jedním zátahem několik tisíc kilometrů nějakou pustinou bez závad. Ježděno celou dobu na německá aditiva Mathy. Čtyřkolky mají vcelku dost kilometrů, ale jsou docela určitě v lepší kondici, než 90% všech jiných s 2000km na tachu. Takže kilometry nejsou vůbec důležité. Tlumiče Protlum udělují Jumbu zcela jiný komfort a pocit z jízdy a hlavně chrání důležité nosné části před prudkými rázy. Což se o Jumbo s orig. tlumiči říct nedá. V základu jsme to zkoušeli v rumunsku a rozložili Jumbo za dva dny. Takže kecy, že to není potřeba si každý může nechat od cesty. Je to potřeba a je to potřeba hodně. Také jsou čtyřkolky průběžně perfektně udržovány.
Kdo má tedy zájem o spolehlivý, upravený speciál, zavolejte. Kdo hledá levnou jebku, kterou sice koupí LEVNĚ ale vzápětí do ní bude muset nasypat 20 tisíc, tak vy nevolejte. Vy jste to prostě nepochopili. Spousta zákazníků, kdo mě znají a vědí, co s tím všechno podnikám nešetří obdivem a říkají mi, že s tím svým Jumbem by se báli i 50km jet kamsi a já s tím vyseknu 3000km na jeden zátah kdy si vzpomenu. Tak to je přesně ono.
Motory jsou se správnou údržbou velmi spolehlivé. Stejně tak i převodovka i variátor. Jenže lidi mají volšový ruce a zničí si čtyřkolku buď nesprávnou - zcela lajckou údržbou nebo příliž drsným zacházením při řazení převodovky, nebo si myslí, že to vydrží letět 90-100kmh 1000km daleko. Jenže za to nemůže čtyřkolka ale lidi sami a pak si stěžují na všechno okolo. Jumbo je vhodné pro pohodovou jízdu v rychlostech 60-80kmh. Anebo trvalá rychlost kolem 20-25kmh, když se trtáte někde po horách. 

Takže Jumbo 300 - speciál, Kufr vzadu 125litrů s přídavným nosičem , 2x 10 litrů kanistr, 2x 7litrů vodotěsné boxy vpředu. svítí to, jede to, brzdí to, zcela nová sada pneu Duro Powergrip, STK 05/2019. Odpočitatelné DPH. Přiraveno ještě toto léto vyrazit např. Alpy a zpět. 65.000 CZK za jednu čtyřkolku.

Teď jsem ještě v rumunsku, až se vrátím, přidám foto.

-----------------------------
Na prodej jsou i 2 ks Gamax 300 (motor SYM300). Také spolehlivé, individuální úpravy pro daný expediční účel. Cena 59.000 CZK, odpočitatelné DPH.

+ Koupím GAMAX AX 600



QUAD CENTRUM v Podještědí s.r.o.
Je zakázáno kopírovat jakékoliv části tohoto webu (texty, obrázky). Tyto jsou chráněny autorským zákonem