Kategorie

Regulátor nabíjení QPE 400W pro Suzuki Kingquad 700 750 Kawasaki Yamaha SH678QA SH678A

93,38 EUR
vč. DPH

Pro Suzuki Kingquad, Vinson, Arctic Cat, Kawasaki, Honda, Yamaha. S použitím konektoru pro i TGB, Cectek, Gamax a spousty dalších.


QP-10-0356

skladem

13 kusů


Průměrná známka 


Přidat do seznamu přání Sdílet Psát recenzi

Více informací

Podrobné Video s měřením

Určitě nám dáte za pravdu, že většina z vás, kdo vlastní čtyřkolku Kingquad, má větší či menší problémy s baterií a startováním. Po týdnu v garáži Kingquad téměř nelze nastartovat. Bohužel za to ale nemůžou baterie, ale zřejmě sériová slabina 700/750-tek ... málo nabíjí a může za to právě regulátor.

Montáž by měla provádět odborná dílna.

A jak zjistíte, že právě vaše čtyřkolka právě tento regulátor potřebuje? Připravte si voltmetr, sundejte sedlo, nastartujte motor. Rozsviťte hlavní světla a měřte napětí na baterii při mírně zvýšených otáčkách. Správně by mělo být okolo 14,0V (13,5-14,5V, maximálně však 15,2V) a napětí by nemělo klesat. U čtyřkolek se slabým dobíjením naměříte se zapnutými světly při volnoběhu cca 13,0V a při zvýšených otáčkách paradoxně napětí klesne až na 12,5V (někdy i méně). Pokud je to právě váš případ, že se napětí nedostane přes 13,4V a máte zřejmě časté problémy se slabou baterií při startování, pak je právě tento regulátor pro vás tím správným řešením.
Laik si může tuto funkci ověřit i LED voltmetrem do zapalovače prodávaným u benzinky asi za 300Kč. Vložte jej do 12V zásuvky na pravém blatníku. Rozsviťte světla a mírně přidejte plyn. Správně by měla svítit pouze zelená LED. Pokud svítí pouze žlutá LED, je to špatně.

Více o regulátorech značky QPE
Regulátory QPE jsou nastaveny na 14,5V plus minus 0,2V a velmi účinně toto napětí dosahují. 
Testováno v několika Kingquadech:
Volnoběh i zvýšené otáčky 14,5V
Volnoběh i zvýšené otáčky se světly asi 14,2V (zde ale záleží hodně na stavu magnetického setrvačníku)
Volnoběh se světly a ventilátorem 13,7V (zde ale záleží hodně na stavu magnetického setrvačníku)

POZOR NOVÁ ZKUŠENOST (Platilo s regulátorem RMSTATOR) :
Pro svoje expedice v Rumunsku mám 3ks Kingquad a 3ks Gamax 600. U Suzuk už jsou všechny regulátory vyměněny a je klid (tam je spíše problém, že alternátor dává málo). Gamax 1 a 3 mají stále originální regulátor a zdá se zatím vše OK. U Gamaxu 2 odešel originální regulátor už na 200km (vestavěný originál odchází často, je to známé). Dostal regulátor nový, ten chvíli vydržel, ale také jsem zákazníka z provázeného výletu přitáhnul na laně. OK, stane se. Gamax 2 dostal již 3-tí regulátor. A po týdnu v Rumunsku zahlásil klient z druhého turnusu, že Gamax nestartuje. Zajímavé, regulátor kaput. Být Gamax 2 zákaznická čtyřkolka, tak mě zákazník, co by dodavatele regulátorů, sežere i s chlupama. Jenže jsem přišel na to, že Gamax 2 dává moc elektrického výkonu a prakticky zničení každého dalšího regulátoru je jen  otázka času. Nejdříve jsem se pokoušel na žlutých vodičích vyztrácet část energie (použitím dlouhých tenčích vodičů), ale to nepomohlo také. Nakonec to vyřešila instalace 500W regulátoru. Poučení? Ne vždy jednoduchá výměna regulátoru za nový přinese dlohodobou bezproblémovost a ne vždy je spálený nový regulátor vada regulátoru.

Video k tématu (natáčeno ještě s regulátory RMSTATOR).

Náhrada za:
SH678QA
0-208
32800-42f00

- 2011 SUZUKI LT-A500X King Quad
- 2011 SUZUKI LT-A500XP King quad
- 2011 SUZUKI LT-A500XPZ King quad
- 2011 SUZUKI LT-A500XZ King quad
- 2011 SUZUKI LT-A750X King Quad
- 2011 SUZUKI LT-A750XP King quad
- 2011 SUZUKI LT-A750XPZ King quad
- 2010 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2009 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2009 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2009 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2009 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2009 SUZUKI LT-A450XZ
- 2009 SUZUKI LT-A500X King Quad
- 2009 SUZUKI LT-A500X King Quad
- 2009 SUZUKI LT-A500XP King quad
- 2009 SUZUKI LT-A500XPZ King quad
- 2009 SUZUKI LT-A750X King Quad
- 2009 SUZUKI LT-A750X King Quad
- 2009 SUZUKI LT-A750XP King quad
- 2009 SUZUKI LT-A750XPZ King quad
- 2009 SUZUKI LT-A750XZ King Quad
- 2008 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2008 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2008 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2008 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2008 SUZUKI LT-A450XZ
- 2008 SUZUKI LT-A750X King Quad
- 2008 SUZUKI LT-A750X King Quad
- 2008 SUZUKI LT-A750XZ King Quad
- 2007 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2007 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2007 SUZUKI LT-A 700X King Quad 4x4
- 2007 SUZUKI LT-A 700X King Quad 4x4
- 2007 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2007 SUZUKI LT-A450X King quad
- 2007 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2007 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2007 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2007 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2006 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2006 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2006 SUZUKI LT-A 700X King Quad 4x4
- 2006 SUZUKI LT-A 700X King Quad 4x4
- 2006 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2006 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2006 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2006 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2005 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2005 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2005 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2005 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2005 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2005 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2004 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2004 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2004 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2004 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2004 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2004 SUZUKI LT-F500F Vinson 4x4 Manual
- 2003 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2003 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2003 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2003 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2002 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2002 SUZUKI DL1000 V-Strom
- 2002 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson
- 2002 SUZUKI LT-A500F 4X4 Auto Vinson

Známka 
Vlasta T
2018-08-31

Porovnání s originálem Yamaha

Pozdravujem...
Včera sa mi podarilo nahodiť nový regulátor od Vás a urobiť malý test....
Motocykel Yamaha XT660Z tenere t.v. 2008


Hodnoty regulátora dodaného v originálnom servise Yamaha v Budapešti...


Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo 14,2V
Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou 14,11V

Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou + diaľkové svetlo 13,96V
Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou + vyhrievané rukoväte 13,39V
Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou + vyhrievané rukoväte a diaľkové svetlo= plná záťaž = pokles na 13,11V
Zvýšené otáčky 4000ot./min. + plná zaťaž 13,90V





Hodnoty regulátora QPE


Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo 14,23V
Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou 14,15V

Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou + diaľkové svetlo 13,96V
Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou + vyhrievané rukoväte 13,45V
Voľnobeh 1500 ot./min. + tlmené svetlo + nabíjanie mobilu 2,1A nabíjačkou + vyhrievané rukoväte a diaľkové svetlo= plná záťaž = 13,40V
Zvýšené otáčky 4000ot./min.+ plná zaťaž 13,90V




Malý test v krátkosti..už na prvý pohľad vidieť lepšiu stálosť dobíjania...
Netestoval som napätie pri zapnutom ventilátore, troška som na to pozabudol :).
ďalšie skúsenosti neskôr :)
S pozdravom Matúš Slovensko

Napište svůj názor

Regulátor nabíjení QPE 400W pro Suzuki Kingquad 700 750 Kawasaki Yamaha SH678QA SH678A

Pro Suzuki Kingquad, Vinson, Arctic Cat, Kawasaki, Honda, Yamaha. S použitím konektoru pro i TGB, Cectek, Gamax a spousty dalších.

Napište svůj názor


QUAD CENTRUM v Podještědí s.r.o.
Je zakázáno kopírovat jakékoliv části tohoto webu (texty, obrázky). Tyto jsou chráněny autorským zákonem