Kategorie

Nejprodávanější

Nové produkty

Sledujte nás na Facebooku

Zpět na nabídku LED G7

Videa-Fotografie a více informací:
Video. Srovnává H7 LED vs Halogen (tlumené světlo) namontované ve čtyřkolce SMC Jumbo 300. Srovnání LED Tlumená + Halogen dálková mluví samo za sebe. 
Video - rozbalení
Video - Foto - LED G7 H4 4000LM 4000K v Toyotě RAV4
Video - LED G7 H1 4000LM 4000K (dálkové) v SMC Jumbo 300 
Video - LED G7 vs NSSC 5S+, video za jízdy
- Foto - LED G7 H4 4000LM 4000K v VW T4 - Tlumená - Dálková - Vestavba
- Je třeba počítat s tím, že ne do všech světlometů se zadní část vejde pod víčko a bude třeba odborná úprava
- Pro rejpaly: Ne všechno se dá použít! Tato ŠPATNÁ žárovka s NEPOUŽITELNÝM paprskem je velmi podobná té naší. Jedná se ale o jiný produkt. Foto, i testující redaktor (jestli tedy dobře rozumím rusky) doporučuje: tohle nebrat.
- Foto - LED G7 H4 4000K v Mazda MX-5 Mod. 1999
- Foto - LED G7 H7 4000K v Škoda Superb I čočkové světlomety - na zdi - tlumená - dálková


Zpět na nabídku LED G7

Vážení zákazníci,

problematikou LED v hlavním světlometu se osobně zabývám už delší dobu. Také jsem nastudoval dvě diplomové práce týkající se teorie hlavního světlometu, varianty, různé typy osvětlení. Také jsem strávil hodně času pročítáním různých diskusních fór a článků a byl na STK. Nerad bych, aby tento článek nabobtnal do ohromných rozměrů, nicméně abych shrnul fakta a poznatky, je potřeba je uvést.

Začal bych tím, co nabízí příspěvky diskusních fór.... Když to zjednoduším, tak ve fóru někdo položí otázku... "Zkoušel jste někdo LED ve světlometu?"
1) Odpovědi jsou v 95% s negativní zkušeností většinou bez dalšího konkrétního popisu.
2) A pak se ozve ještě pár lidí s tím, že to oslňuje a že to je nelegální.
3) Že má vpředu LED na denní svícení, který "svítěj jako prase", večer oslňují, ale na silnici prakticky žádné světlo neskončí.
K bodu 1) se dá obecně říci, že jestli vůbec, tak se negativní zkušenost vztahuje k nesmyslným žárovkám např. H7 válcovítého tvaru, kde je na povrchu válce asi 120 malých SMD LED. Toto technické řešení je samozřejmě pitomost. Tato žárovka svítí rozptýlené světlo, a nesvítí na silnici.
K bodu 2) Ano, špatné nevyzkoušené LED svítí všude možně, oslňují. Ano, použití LED je nelegální.
K bodu 3) LED na denní svícení nejsou určeny pro jízdu ve tmě.

Jenže lidem utíká bod 4) a to je, že technologie jdou kupředu. Někdy od roku 2015 se objevily nové žárovky, které opravdu fungují a světlo posílají kam mají, zpravidla ještě lépe využijí možnosti světlometu. Jenže pozor, i tak je spousta LED, které sice využívají nejnovější technologii, ale světelný kužel je nevyhovující.
Ty, které fungují, člověk musí hledat, většinou na základě již existujících zkušeností jiných majitelů, kteří výsledek ukážou na youtube. Abychom měli alepoň nástřel, kterým směrem se vydat, je třeba znát to, z čeho vycházet. Halogenová žárovka má od 800-1500Lumenů (LM) a asi 2800-3200Kelvinů (K), podle typu.
Lumeny si lze vysvětlit jednoduše jako sílu světelného toku, Kelviny označují barvu světla.
Bílá barva ve spektru má od 4000Kelvinů (bílá, lehce nažloutlá) do 6000Kelvinů (bílá, lehce namodralá). A to je i doporučení hodný rozsah, přičemž asi zlatá střední cesta 5000K je tou ideální. Se 4000K máte příjemné světlo, nevystupujete z řady.
Spousta lidí při výběru síly světla nezná hranice a musí být hodně - hodně. A jak nemá sada 12.000 Lumenů, tak to není ono. Prosím vás, zůstaňte na zemi. Jedna halogenová žárovka má cca 1000 Lumenů. LED s 2000Lumeny a evtl. 4000Kelviny není nic, co by jednoho ohromilo. Nicméně přínos to je. A LED je řešení, protože některé homologované halogenové světlomety jsou opravdu katastrofa. Kdo má např. čočkové světlomety, může sáhnout po silněší sadě 3500LM/ks. Ale to už je opravdu horní hranice. Také 6000K je horní mez. Viděl jsem, že se nabízí i 6500K nebo 8000K, ale to už prosím vás neberte.
Po montáži je dobré udělat kontrolu světelného toku, nejlépe na regloskopu v servisu a seřídit správně výšku hrany tlumeného světla. Čím vyšší Lumeny vpředu máte, tím více byste měli dbát na správné seřízení a funkci sklápění světel, resp. to také v případě potřeby použít.

Takže v souhrnu, pokud chcete lepší světlo, ale nevystupovat z řady, výborně poslouží kombinace 4000LM/sadu a 4000K. Spíše pro efekt je osvícení sadou 4000LM a 6000K (xenon efekt). Každým dalším krokem, jako např. 7000LM/sadu a 5000 nebo 6000K, je rozdíl svítivosti stále znatelnější oproti halogenům. Je třeba o to více dbát na kontrolu kvality světelného kuželu a opravdu důsledně používat funkce sklápění světel. Auta s automatickou nivelací zadní nápravy mají výhodu.

Žárovky LED G7 z naší nabídky jsem osobně testoval jak ve čyřkolkách tak i osobních vozech. Na regloskopu měly nádherné rozhraní mezi světlem a stínem. Natočil jsem několik videí a udělal spousty fotek, které to ukazují. Výsledky na regloskoopu jsem fotil také, ale fotoaparát telefonu byl celkově přejasen. Kdo má pochybnosti, může si objednat sadu na testování nebo přijet a vyzkoušet.